Thorgal - cała seria za 285 zeta
Kuba
2005-07-28 13:57:39 UTC
Jak ktos chce kupic ca³a serie Thorgala to niech wejdzie na
Jestem pierwszy na liscie (moj nick: grzesieku2) i wlasnie sie rozmyslilem.
Cala seria za 285 zl to w sumie nie tak drogo. Aukcja konczy sie jutro. Mam
nadzieje ze ktos mnie przebije :) Pozdrawiam
grzesieku2
//ameedp
2005-07-28 17:02:58 UTC
Post by Kuba
Cala seria za 285 zl to w sumie nie tak drogo. Aukcja konczy sie jutro. Mam
nadzieje ze ktos mnie przebije :) Pozdrawiam
grzesieku2
kilkanascie dni temu robilam z chlopakiem seks.
wczoraj bylam u lekarza i okazalo sie, ze jestem w ciazy.
ale juz sie rozmyslilam.
moze ktos chce odkupic moje dziecko? za dwa browary, zebym mogla
zapomniec...

//
Robson
2005-07-28 17:21:45 UTC
Jak ktos chce kupic cała serie Thorgala to niech wejdzie na
Jestem pierwszy na liscie (moj nick: grzesieku2) i wlasnie sie rozmyslilem.
Cala seria za 285 zl to w sumie nie tak drogo. Aukcja konczy sie jutro. Mam
nadzieje ze ktos mnie przebije :)
Chętnie bym Ci pomógł, ale tak się składa że mam swój własny komplet.
Było się zastanawiać wcześniej.
--
==R==